johannazackrisson.blogg.se

Aktiv konferens

Publicerad 2015-09-29 22:59:54 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Träning, Träning - Inspo, Träning - Jag tränar,

Jag har som sagt befunnit mig på konferens med människo-jobbet i två dagar. Vi var på Körunda utanför stan och hade två givande dagar tillsammans med kollegorna. Idag fick vi testa på golf. SÅ himla kul och betydligt bättre än vad jag förväntat mig. Vi fick instruktioner och jag är grymt imponerad över både mig själv och mina kollegor som många för första gången ens höll i en riktig golfklubba... Minigolf räknas inte va?! golf golf Vi fick en helt magisk höst dag med strålande sol och värme. Det kanske spädde på det hela men oj så sugen jag blev att prova på mer golf. Men nej... Jag vet om att jag inte har tiden och ska inte lägga ännu en sak på att-göra-listan. Men nån gång kanske... Jag kände ändå att det fanns lite kemi mellan mig och golfen där... Förutom 3 timmars golf idag så han jag också med en terrängrunda i skogen igår eftermiddag, 9 km tillsammans med 2 kollegor i magiskt höstväder. I morse körde vi även ett kort men intensivt cirkelpass i hotellets källarvåning för att få upp pulsen en aning innan frukosten. Tokgillar att jag inte är den ende galningen på mitt jobb som vill röra på sig på konferenserna.

Kommentarer

Postat av: Matsdotter

Publicerad 2015-09-30 16:21:42

Det svåra är tvärtom, när man är ensam att vilja träna på konferens. Då är det en väldigt stor utmaning att få tid till att sticka iväg och röra på sig :D

Svar: Ja det är klart, det finns ju lika mycket tid om man är ensam eller fler som vill röra på sig men det är så klart mer motiverande att vara ett gäng!
Jag har varit ensam att träna tidigare och då fått till både löpturer och träning med egen kroppsvikt inne på hotellrummet under, men det är klart att det krävs lite mer pannben då...
Älskar, älskar inte

Postat av: Helena

Publicerad 2015-09-30 17:15:58

jaaa klart du ska börja spela golf! Du får hänga med mej och Isadora nån dag och slå lite bollar :)

Svar: Haha, ja alltså det var verkligen kul! Men som sagt, jag kanske kan få till någon lucka i planeringen framåt 2017 om jag har tur....
:P
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela