johannazackrisson.blogg.se

Idagär min 30årsdag!

Publicerad 2015-10-22 22:49:36 i Hälsa, Privat - Utanför träningen, Träning,

Klockan 14.23 blir jag 30 idag. Helt sjukt hur jag har kunnat skaffa mig en så vuxen ålder så snabbt. Jag var ju nyss 22?! Hur som helst så ÄLSKAR jag att fylla år. Älskar att ha anledning att fira. Älskar att få kalla det MIN dag! Hela helgen kommer att bestå av firande och extra allt. Jag startar med att fira självaste idag med fest tillsammans med (nästan) alla mina underbara vänner, bubbel hemma och middag på restaurang. Resterande helg blir det firande med familjen! Hur lyxigt som helst. Kan inte vänta på att få sätta igång. johannacook Men först ska jag fira tillsammsns med mina muskler på gymmet. 30årspasset  ska rivas av (jag startar nu!!) och sedan ska jag jobba några timmar innan jag förbereder kvällen... lycko mig som får må så bra på min 30 års dag! happy1 Bild från min Instagram: @alskaralskarinte Hoppas att du (också) får en härlig fredag!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2015-10-23 10:42:06

Stort grattis på födelsedagen!!

Svar: Tack snälla du!!
Älskar, älskar inte

Postat av: Erika

Publicerad 2015-10-23 12:14:18

Stort grattis på födelsedagen Johanna!! <3

Svar: Tack Erika :)
Älskar, älskar inte

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-10-23 13:21:29

Stort grattis på din dag Johanna! Önskar dig en kanon dag och idag är det DIN dag :)

Idag körde jag ditt 30 pass körde i superset, tack för denna goa träningsvärk precis vad jag behövde :)

Svar: Tack snälla du!
Kul att höra, jag körde också en typ av superset genom hela passet.
Ha en fin fredag
Älskar, älskar inte

Postat av: Träningsblogga - Ida

Publicerad 2015-10-23 13:27:42

Stort grattis på din dag!

Svar: Tusen tack Ida!!!
Älskar, älskar inte

Postat av: Annie

Publicerad 2015-10-23 13:55:03

Grattis på din dag fina Johanna!

Svar: Tack så mycket Annie!!
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela