johannazackrisson.blogg.se

Fullt gym ochäventyrlig helg att se fram emot

Publicerad 2015-10-14 13:49:52 i Privat - Utanför träningen, Träning,

Det gick bra igår. Kvällsträningen alltså. När vi kom in på gymmet var det helt vansinnigt med folk där. En instinktiv önskan av att fly intog min kropp men efter snabb överläggning med min man bestämde vi oss för att göra det bästa av det. Haffa de viker vi kunde få tag på och köra. Efter ett litet tag så släppte det och det blev kanske "bara" 3 gånger så många människor på plats om vi är vana vid på morgonen. Pju. Jag frågar mig: HUR orkar en träna i det klimatet jämt? Hur fokuserar en då?! I alla fall. Tillslut, när vi fick tag på en stång så läste det hela sig naturligtvis. Allt blir bra bara en får tag på en skivstång. Idag känner jag av både skinkor och lår om en säger så. stång Det var inte det jag tänkte skriva om. Jag tänkte skriva att jag nu ser fram emot en till helg av ro. En långhelg. Förra helgen var det totalt viloläge eftersom kommande period i livet kommer att bli minst sagt uppbokad och hektisk. Den här helgen, som kommer, är uppbokad men inte hektisk. Jag tar nämligen med mig kärleken och 2 nära vänner och åker upp till Åre! Jag har aldrig varit i Åre och ser med spänning fram emot vad helgen har att erbjuda. Tanken är sömn, mat, träning och gemenskap. En stund att ladda batterierna ytterligare, njuta av livet och bara vara lediga. Vi är nämligen alla fyra nygifta och har en hektisk period i bakfickan - Vad passar då bättre än att fira livet tillsammans på en liten fjällsemester?! Ni som känner till Åre, vad ska vi göra där nu när det är höst? Finns något vi inte bör missa? Just nu längtar jag mest efter backintervaller och picknick med varm choklad. Jag håller tummarna på snällt väder och att jag lyckats fått med allt i packningen. skog

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2015-10-14 14:12:21

Det finns ett jättemysigt ställe en bit utanför Åre som heter Kretsloppshuset, det kan jag varmt rekommendera om ni vill göra en utflykt! Träningsglädje- Sara har supermycket bra tips på grejer att göra i Åre, så gå in och kolla hennes blogg! :)

Postat av: Mari

Publicerad 2015-10-14 15:56:40

Åre, mitt favoritställe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela