johannazackrisson.blogg.se

30. Länkkärlek

Publicerad 2015-06-30 10:51:01 i Träningsbloggsutmaningen - juni 2015, Zackrisson Health & Fitness,

Det är den sista juni idag. Det betyder ett flertal saker. 1. Sommarens första månad är inne på sin sista dag (den som precis startat?!). Det går verkligen läskigt snabbt. 2. Jag har "bara" 17 arbetsdagar kvar till semester - Min längsta semester hittills i livet. 4 veckor. 3. Det är jätte snart bara en endaste månad till vårt bröllop. Jag blir fru Cook och vi påbörjar nästa kapitel av livet. Så spännande! 4. Sista dagen är kommen i #uppochhoppaijuni" utmaningen och det är dags att länka. Jag är så himla glad och tacksam över den här utmaningen som gett bloggen lite liv igen efter en ganska så torr period med mycket annat att lägg tiden på. Utmaningen har fått mig på banan igen och jag trivs med att följa upplägg som detta. Att ha ett syfte, en mall och flera att dela det hela med. Toppen. Tack Sofia för att du skrapade ihop ett sånt stort gäng som deltog. Jag tänkte ta tillfället i akt att länka de tjejer som jag följt lite mer intensivt under denna juni-månad: Ida - http://traningsblogga.se/  Erika – https://hejaerika.wordpress.com/  Linda – http://lindakw.com/ Paula – http://livehealthier.blogg.se HÄR kan du se alla som deltog i utmaningen. photo Foto: Gina Mannberg Tack för en härlig månad men massor av kul läsning. Jag hoppas att vi gör något liknande senare i år igen. _________________________ Detta är en del av 30-dagars serien "En träningsbloggsutmaning - 30 dagar i Juni" Läs mer under kategorin: Träningsbloggsutmaningen - juni 2015 Utmaningen kommer ursprungligen från Sofia.

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2015-06-30 23:04:18

Tack för länkkärleken! <3

Postat av: Träningsblogga - Ida

Publicerad 2015-07-01 06:12:52

Tack snälla för länkkärlek!
Även jag har följt denna blogg mer intensivt denna månad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela