johannazackrisson.blogg.se

29. Ett mål jag missat

Publicerad 2015-06-29 17:27:53 i Träningsbloggsutmaningen - juni 2015,

Jag sätter gärna upp mål. Gillar att ha något att jobba mot. Jag är bra på att både ha delmål och långsiktiga mål och delmålen är de som känns tuffa men fullständigt uppnåbara. Slutmålen väljer jag oftast att ha utan tidsbestämning och därför har jag svårt att säga att jag missat ett mål. Jag har tex som målsättning att klara 5 chins. Just nu klarar jag en och där har jag fastnat (ska jag vara ärlig så går träningen för just det målet i perioder), jag har inte satt ett tidsmål med detta vilket gör att även om det går sakta framåt så kan jag inte säga att jag missat målet. Jag har ju liksom inte bråttom. Kanske skulle jag klara det om jag gav mig själv en deadline?! 20130916-210416.jpg En annan målsättning jag har är att vara i mitt livs form när jag är 29 (som jag är nu). Detta mål har jag haft i många år. Varför jag valde just 29 vet jag inte men det passar sig ju väldigt bra då jag gifter mig som 29:åring (om bara några veckor!). Det här målet är ju svårbedömt alltså. Jag kanske inte är mitt allra muskulösaste, snabbaste eller har lägst fettprocent men jag skulle nog säga att jag ändå är i min bästa form. Jag är stark, snabb, stolt och mår otroligt bra. DET är att vara i livsform för mig. WIN! Vad har du för målsättningar? Och har du någon gång missat ett uppsatt mål? _________________________ Detta är en del av 30-dagars serien "En träningsbloggsutmaning - 30 dagar i Juni" Läs mer under kategorin: Träningsbloggsutmaningen - juni 2015 Utmaningen kommer ursprungligen från Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela