johannazackrisson.blogg.se

28. Därför skriver jag

Publicerad 2015-06-28 15:26:27 i Träningsbloggsutmaningen - juni 2015, Zackrisson Health & Fitness,

Hej, Jag heter Johanna och skriver den här bloggen. Jag skriver om träning och hälsa... För att det är min passion, mitt yrke och stora delar av min vardag. Jag skriver för att dela med mig av tips, råd och tankar. Jag skriver för att bjuda på idéer om träning, kost och sunt förnuft. Jag skriver här för att bloggen blivit en liten del av mig. Även om inte hela jag får ta plats i bloggen. Mycket av mig får ni aldrig (eller sällan) träffa. Ni känner mest bara tränings-Johanna och har inte fått gå in så mycket på djupet av privata-Johanna. Jag trivs bra med den balansen. Att liksom dela med mig av min passion, motivera och inspirera till en aktivare vardag, svettiga träningspass och en god kosthållning. Jag trivs bra med att dela med mig av en del personliga grejer utan att bli för privat. Jag skriver för att du som inte förstår dig på det här med träning ska våga testa och kanske hitta något som passar just dig, jag skriver för att du ska förstå att träning är kul och smart kost visst kan vara fasligt gott. Jag skriver för att träningsbloggssverige är så härligt att vara en del av och att bloggen ger så mycker mer än den tar. Jag skriver för att det är en del av mitt arbete och samtidigt min största hobby. Jag skriver för att jag kan inte sluta... _________________________ Detta är en del av 30-dagars serien "En träningsbloggsutmaning - 30 dagar i Juni" Läs mer under kategorin: Träningsbloggsutmaningen - juni 2015 Utmaningen kommer ursprungligen från Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela