johannazackrisson.blogg.se

Summering: Träning v13

Publicerad 2014-03-31 12:06:34 i Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Sammanfattning,

Måndag: MorgonGym 40 (rygg & biceps) Tisdag: MorgonGym 70 (bröst/triceps/ben), Stretch/Yoga 30, KvällsLöpning Intervall 60 (#babyrunnersteam) Onsdag: Vilodag Torsdag: EmGym 45 (marklyft och ryck) Fredag: MorgongLöpning 10km Lördag: Sjuk Söndag: Sjuk 20140331-093900.jpg En kan ju undra vad jag är på väg att säga när bilden tas... Jag har ofta svårt att vara tyst Vecka 13 började bra med mycket energi och ett stort träningssug. Slutade mindre bra med feber och halsont. Det var länge sedan jag var sjuk nu och jag har klarat mig många gånger om när flera i min närhet varit sjuka... Nu höll det inte längre och jag gissar på att stressen (i mitt huvud) över den stundande flytten kan ha varit bidragande orsak till det nedsatta immunförsvaret. Så onödigt att stressa och så ovärt att bli sjuk. Men, sjuka blir vi alla förr eller senare och med tanke på all sjukdom som florerat under hela vintern så får jag vara nöjd att jag klarat mig relativt okej. Dags att kurera och hoppas på att bli frisk så snart som möjligt så att livet får återgå till det normala. Mitt härliga liv! Hoppas er måndag ser trevligare ut än min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela