johannazackrisson.blogg.se

Energistop

Publicerad 2014-03-30 16:04:07 i Hälsa,

Alltså slut på energi. Jag har gått och blivit hängig/sjuk och vet inte än om det är på "riktigt" eller om det är den sablans allergin... Just nu orkar jag absolut ingenting och det känns ruskigt trist med tanke på att vi har ett helt hem att packa ihop inför flytten som snart går av stapeln... Jag vilar upp mig och återkommer när jag har lite mer energi helt enkelt. Hoppas att du får chans att njuta mer av denna fina vårhelg än jag.

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2014-03-30 18:03:00

Hoppas du mår bättre snart, skickar lite energi till dig :)

Postat av: Mari

Publicerad 2014-03-30 21:27:40

Neeej :( Inte bra ju... fina du <3 Krya på dig! Och du, var inte blyg med att fråga om du/ni behöver hjälp med allt? kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela