johannazackrisson.blogg.se

För 2 år sedan

Publicerad 2014-04-29 15:33:25 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Privat - Utanför träningen,

För två år sedan igår hade jag en vän hemma på middag. Jag hade lovat att följa med henne ut efter middagen trots att jag egentligen inte alls var sugen på fest. Jag hade haft en längre paus från utgång och trivdes bättre hemma i soffan just då. Middagen var välplanerad och lyxigt genomtänkt - Här kan du läsa om den och se bilder. Jag är glad att jag följde med ut. Det förändrade mitt liv. Inte nog med att vi hade en väldigt väldigt kul kväll... Jag träffade också mannen i mitt liv. Idag firar vi alltså 2 år tillsammans. För att vi från dagen efter den utgången har varit VI. Jag är lika löjligt kär nu som då och ser så fram emot att få dela resten av livet tillsammans med den här fantastiska mannen som får mig att vara mitt bästa jag, som får mig att tro på evig kärlek. vi Vår första midsommar Du gör mig till världens lyckligaste. Dessa år har gått vansinnigt snabbt och ändå känns det som om vi känt varandra alltid. Vi visste väldigt tidigt att det var du och jag på riktigt och aldrig tidigare har jag varit så säker. Så trygg och så älskad. Jag älskar hur vi behandlar varandra, jag älskar hur vi hanterar vår vardag och planerar vår framtid, jag älskar hur vi delar intressen och åsikter och jag älskar hur vi kompletterar varandra med våra olikheter. Jag älskar dig

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2014-04-29 16:06:27

Grattis på er dag!

Postat av: Erika

Publicerad 2014-04-29 16:13:18

Åååh, ÄLSKAR kärlek!!
Jag känner igen mig så mycket i det du skriver. Att veta direkt att det är rätt och att inget annat i hela världen kommer ändra den känslan.
Jag och J räknar också vår "årsdag" på den dagen vi träffades. För vi visste ju direkt att det var vi, bara att vi inte sa det rakt ut.
Ah, livet vore skit och meningslöst utan sin kärlek.
Kram till er fina! :D

Postat av: Cilla

Publicerad 2014-04-29 18:45:24

Åh, stort grattis till er :) Kärlek är så härligt! <3

Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Publicerad 2014-04-29 20:26:08

Underbart! Stort grattis till er!

Postat av: Annie - Live it, Love it

Publicerad 2014-04-29 22:41:26

Blir så glad ända in i själen av att läsa det - finns inget bättre än känslan av att man hittat "hem" Att allt bara är så rätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela