johannazackrisson.blogg.se

Matdagbok måndag - Sista veckan på deff

Publicerad 2013-03-19 10:19:04 i Hälsa, Kost, Kost - MatDagbok, Projekt: Upp & Ner,

Frukost kl 06:15 - Keso/Kvarg/bär toppat med linfrö (Motion: PW 5km) Mellanmål kl 09:00 - 2 ägg. 2 finncrisp. En kopp svart kaffe Laddning: 2msk russin + en celsius (Motion: Intervallöp 4,5km) Lunch kl 12:45 - Kyckling i burbonsås med shiratakinudlar och sallad Mellanmål kl 14:45 - Keso/kvarg/bär Övrigt: ½ diet meal bar och en Diet Fuel drink + en nypa russin Middag kl 19:30 - Het Kycklingfärs med sjögräsnudlar och sallad Kvällsmål kl 21:00 - Proteinfluff med lite bär. En sked jordnötssmör och en nypa russin 20130319-083048.jpg Måndagar är alltid märkliga kost-mässigt för mig eftersom jag jobbar sent och mina rutiner blir rubbade. Jag måste därför fylla på med lite protein innan middagen för att hålla mig ovanför ytan. Bryter ihop totalt om det tar för lång tid mellan måltiderna på eftermiddag/kväll. Just igår fick jag ockå fylla på med lite jordnötssmör och lite russin (synd om mig, hehe) på kvällen för att inte hamna på för stort underskott (vill hålla mig till ca -600kcal/dag i underskott) Jag vill ha det balanserat och inte bryta ner kroppen. Som ni märker så är russin mitt guld nu under deffen, det är det i vanliga fall också men nu när det är det enda jag tillåter mig som "extra" så är det värt så mycket mer. Igår var en tuff dag för sötsuget och därför fick det bli liiite för mycket russin för att vara enligt plan men så är det, man måste anpassa...

Kommentarer

Postat av: mari

Publicerad 2013-03-19 10:58:48

=) Mycket gott du stoppar i dig.. Mums :) Heja heja nu inför sista veckan.. Har du tagit före och efter-bilder?? =)

Svar: yes, förebilderna är tagna (efter bulken - innan deffen) och efterbilderna tas på söndag :) Spännande!
Älskar, älskar inte

Postat av: Rebecca

Publicerad 2013-03-19 12:23:35

DU är så grym asså!

Svar: TACK!! ;)
Älskar, älskar inte

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-03-21 10:30:41

Hej! Det ser mumsigt ut :) med underskott på 600 räknar du bort dina träningskalorier då eller på ca 1500? Nyfiken* kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela