johannazackrisson.blogg.se

Bästa bröstpasset!!!

Publicerad 2013-02-28 14:25:20 i Projekt: Upp & Ner, Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Tips & Råd,

Men jisses vilket bröstpass jag fick till i morse. Ett upplägg som kärleken hittat och oj så effektivt. Musklerna var totalt slutkörda och endorfinerna rusade runt i hela kroppen. Wonderful! När jag var klar med muskelgrupp bröst så lade jag 15 minuter på svettiga knäböj, högreps. Aldrig fel att få in lite extra benträning... 20130228-102335.jpg Ett tomt gym med kärleken som träningssällskap! Kan det bli bättre? En fasligt bra morgon. Jag är nu inne på min fjärde dag av deffen och måste säga att hittills känns det lite bättre än väntat. Visst önskar man ibland att det var "tillåtet" med större portioner eller att ta sig en frukt när man blir sugen... Men nej, jag ska hålla mig till min plan. Jag kan! Uppvärmning: Dips / chins med ass x 3 Passet: Cablefly / armhävning mot 1 medicinboll med fötterna på bräda Low cablefly / armhävningar på 2 medicinbollar med fötterna på bräda High cablefly / armhävningar på 2 (olika storlekar) bollar med fötterna på b - Efter armhävningarna så vilade jag i ca 45-60sek. Alla tre superset-övningar kördes i 6 set. 8-9reps i kabeln och armhävningarna till kollaps. Det krävs inte många på slutet kan jag lova! Balansen sätts på prov också. Prefekt! Bänkpress x 6set Knäböj x 6 set 20130228-100732.jpg Trött och slut. 75minuter senare. Nöjd och glad och redo att ta tag i dagen... Underbara morgonträning!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2013-02-28 15:18:43

och jag som ska köra bröst imorgon, perfekt detta snor jag :)
Men vad är det för skillnad på dem tre olika cabelfly? Är det en omgång med högtfäste, en med lågt och en i brösthöjd? Ha en fin dag fina du!! Och vad duktig du är med deffen :)

Svar: Precis! Den först kör du på "mitten", den andra med lågt fäste och den tredje med högt fäste... Lycka till och kör hårt!
Älskar, älskar inte

Postat av: Mari

Publicerad 2013-02-28 16:24:36

=) Underbart att läsa. Liite peppande när jag själv inte alls tyckte att jag fick till det på gymmet idag. Men sådana dagar ska man väl också ha det antar jag. Ha en fortsatt bra dag och vad fina ni är tillsammans förresten =)

Svar: tack snälla :)
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela