johannazackrisson.blogg.se

Längtar

Publicerad 2010-11-30 22:24:56 i Allmänt,

Jag kan inte riktigt fatta att om 45 dagar får jag nycklarna till min lägenhet. Då väntar två veckors (kanske mer) konstant renoverande. Jag längtar så otroligt mycket. Jag går omkring och planerar hela tiden i huvudet, jag funderar på färg, taper, golv och möbler. Det läskiga är ju att jag egentligen inte kommer ihåg hur det ser ut, jag menar 20 minuters visning kvällstid gör ju inte att jag så här en månad senare kommer ihåg riktigt. Jag har ju självklart studerat prospektet med lupp sedan dess men mäklarnas bilder överensstämmer ju inte riktigt alltid med verkligeheten. Jag hoppas bara att jag inte bli alltför besviken när jag kommer dit och får se lägenheten som kostat mig en förmögenhet i dagsljus utan möbler. Uuuh lite läskigt är det allt.

Äh, nu ska jag inte skrämma upp mig i onödan, jag vet ju att lägenheten kommer att bli underbar när jag får pyssla och fixa lite som jag vill ha det. Jag älskar tanken på att den snart är MIN.
Tiden fram till dess kommer förmodligen att gå fort, jag har varje helg planerad och däremellan kommer ju faktiskt jul och nyår... Snart så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela