johannazackrisson.blogg.se

Tisdagstrött

Publicerad 2015-10-20 12:33:57 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Hälsa,

Johanna Jag och mitt humör är ganska så beroende av vad det är för veckodag. Tisdagar, som idag, är nästan alltid en trött dag för mig. Då har liksom verklighetschocken för måndagen lagt sig och tröttheten hinner ikapp efter två dagars tidig uppstigning. En vet att det är långt till nästa sovmorgon/lugna stund och det visar sig genom trötthet för mig. Med det sagt menar jag inte att tisdagar är dåliga utan bara lite tröttare än andra dagar. Märker du skillnad på olika veckodagar? Det hela handlar såklart om inställning och rutiner men ändå, en känsla är ju en känsla. Jag vill passa på att tacka er för att ni kommenterat och kommit med så fina tips på vad ni vill läsa om här i bloggen. Det hjälper mig massor och jag ser fram emot att väldigt snart få bjuda in er till min nya plats. Snart... Utöver det så har jag tagit fram ett kul pass inför min 30årsdag som jag tänkte bjuda er på senare idag. Kika in lite senare så får du tips av mig på upplägg!

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2015-10-20 13:31:03

Haha trodde det bara var jag som alltid är trött på tisdagar... ;) Tur att man kan tända ljus och ha en mysig pluggdag ändå!

Svar: Oh nej! Då är vi minst två :)
Men så mysigt det lät. Jag får vänta tills ikväll med ljus-myset...
Älskar, älskar inte

Postat av: Helena

Publicerad 2015-10-20 14:28:46

Whoop! Kul med pass, då kan jag också köra det på min 30-års dag!!

Svar: Kul!!! Inlägget kommer om en liten stund :)
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela