johannazackrisson.blogg.se

Håller stressen borta

Publicerad 2015-07-30 00:16:41 i Träning, Träning - Jag tränar,

Jag gifter mig om några dagar. Det är minst sagt mycket att stå i nu och jag har ett enda recept för att klara av stressen utan att gå under... träning! Hur mycket det än må vara på schemat så ser jag till att få in min träning. En liten stund varje dag ger jag mig själv för att i och med det vinna mängder av energi. Jag sover sämre, har taskig aptit och hjärnan går konstant på högvarv. Då gäller det att hitta knep för att må så bra som möjligt. Missförstå mig inte,  det här är det bästa som hänt. Att planera ditt eget bröllop. Jag älskar det och skulle ibte byta bort det för något i världen. Det betyder bara att jag måste prioritera bort en del saker och vara extra noggrant med att lägga in smart träning. På så sätt håller jag bättre. image image image Några av de senaste dagarnas träningspass. Ensam på gymmet, löpning bland kossor i hagen och på gymmet med vännerna idag. I morgon hoppas jag få till ett löppass...

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-07-31 19:39:32

Grattis grattis Johanna. Lyck önskningar från mig inför morgondagen :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2015-08-03 23:58:56

Kan bara hålla med. När man utsätts för stress är det extra viktigt att fortsätta träna! Då kan man rensa huvudet och efteråt känns allt lite lättare :-) Lycka till med bröllopet! /http://healthbyjohanna.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela