johannazackrisson.blogg.se

Långhelg

Publicerad 2014-05-29 14:26:51 i Hälsa, Privat - Utanför träningen, Träning, Träning - Jag tränar,

Loppen har avlöst varandra de senaste dagarna och jag är så glad och stolt över de två lopp som nu är avklarade. Ett tredje väntar nästa vecka och efter det blir det lopp - vila ett tag. Idag är vi lediga. Redo för långhelg och planerar att spendera den hemma i Fagersta. Lungt och skönt med sällskapsspel som härlig underhållning. Familjen. Tillsammans. Vi. Vi har tränat på morgonen. På gymmet - kors i taket. Det känns som en evighet sedan och OM jag var trött efter 45 minuter. Det känns när en har ett litet uppehåll vill jag lova. Då härligt att vara på plats. image Min fotograf har tröttnat en aning och struntar helt i fokuseringen nu mera... I helgen planerar jag minst ett löp pass och ett styrkepass till. Hur, var och när de blir av är oklart men träningskläder kommer att packas och träningsvärk kommer att eftersträvas. Hur planerar du din helg?

Kommentarer

Postat av: jeanna

Publicerad 2014-05-29 20:59:06

Njuuuut fina bästa du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela