johannazackrisson.blogg.se

Nyårsträningen

Publicerad 2014-12-31 17:12:09 i Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Tips & Råd,

image Jag vaknade upp på årets sista dag och tog en långpromenad med mamma. Så härligt med frisk luft och härligt sällskap. Alldeles för länge sedan som jag faktiskt promenerade ordentligt.  Vid lunchtid mötte jag upp Carro för ett sista gympass för året. Vi höll till på Actic i Sjöstan och satsade hela passet åt frivändningar. Och som vi vände. Hur kul som helst! image image image Vi avslutade med ett par coreövningar med boll. För att kräma ur det allra sista. Tappade tidigt i passet räkningen på antalet set men det blev en hel del, både tunga med få repetitioner och lättare med många repetitioner. Jag är ganska så övertygad om att 2015 påbörjas med träningsvärk. Härligt! Om det är något jag ska satsa på 2015 rent träningsmässigt så är det frivändningar,  marklyft och benböj. Så säger vi! Let's go 2015 ❤

Kommentarer

Postat av: mari

Publicerad 2014-12-31 18:08:25

Härligt avslut =) och hoppas du och din mamma får en jättemysig kväll tillsammans.
Vi måste ses när jag kommer till Sthlm igen =) kraam

Svar: Vi hade det toppen, klart vi ska ses. SNART! Kram
Älskar, älskar inte

Postat av: Rund är också en form!

Publicerad 2015-01-01 15:29:28

Härlig avslutning! :-)
God fortsättning!

Kram M

Svar: Mycket! Detsamma till dig
Kram
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela