johannazackrisson.blogg.se

Lyxdag

Publicerad 2013-10-31 15:12:19 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Hälsa, Kost,

Jag har vad man kan kalla en lyxdag. Startade med att klockan fick ringa lite senare än normalt, läste på om rörlighetstester och övningar för att förbättra den. Rörligheten alltså. Fortsatte mot gymmet där jag testade ett 60 minuters helkroppspass som jag planerar att använda på en klient inom kort. Det blev ett förjäkla bra pass. 20131031-132037.jpg Efter dusch och promenad mötte jag upp en vän på Mix ´n Go för att njuta av en Saigon-sallad. Ljuvligt! 20131031-132833.jpg Nu ska det jobbas i några timmar sedan väntar besök av mamma och pappa, indisk middag med chokladbollarna jag rullade igår som efterrätt och försenat födelsedagsfirande. Här snackar vi en kanon torsdag! 20131031-132938.jpg Dessa godisbollar ska det bjudas på ikväll. Gjorda på dadlar, hasselnötssmör, gryn, stevia drops, kanel och mandelmjölk. Rullade i kokos.

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2013-10-31 20:49:46

Vilken dag. Härligt :) Det där passet lät spännande, dyker det upp här snart kanske? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela