johannazackrisson.blogg.se

Nya mål

Publicerad 2013-12-31 16:15:15 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Hälsa, Privat - Utanför träningen,

Mina mål för kommande år ser lite annorlunda ut än mina tidigare mål. Jag satsar mer på känslan och hälsan i stort nu. Det känns som ett steg i rätt riktning och jag känner mig otroligt stark i det. Testa på. Om det är något jag lärt mig 2013 så är det att våga testa, det ska jag ta med mig in i nästa år. Paleo, längre löpning, crossfit, mer vegetariskt... Lära. Ytterligare något jag förstått vikten av det gångna året. Fortsätt lära, läsa och bilda mig. Jag vill veta mer om det mesta. Jag är nyfiken och hungrig på fakta. Utbildning. Njuta. Också något jag börjat göra mer men vill utveckla. Jag vill lära mig att njuta av allt härligt som sker. Sluta upp att stressa och njuta av livets stunder, även de små. Välja. Något jag är otrolig dålig på och verkligen behöver och vill jobba på. Inse att jag inte kan vara med på allt, börja välja vad som är mer viktigt och mindre viktigt för just mig, just nu. Det är inte ett misslyckande för att man inte är bäst på allt och för att man inte klarar allt på första försöket. Har du några nya målsättningar eller nyårslöften inför 2014?

Kommentarer

Postat av: Jag startade för att aldrig sluta | Älskar, älskar inte

Publicerad 2014-01-08 09:58:31

[…] hade inget nyårslöfte i år. Jag har mål med kommande år, eller snarare mål om framtiden, men inga löften. Ingen hets. Anledningen är att […]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela