johannazackrisson.blogg.se

Idag blev en frivillig vilodag

Publicerad 2012-05-31 22:18:00 i Allmänt, Hälsa, Kost, Kost - Inspiration,

En vilodag ska vara precis som idag. Jag hade faktiskt tänkt mig en löptur idag efter jobbet men jag har faktikst sån träningsvärk i ben och rumpa att jag hoppade över det. Jag känner mig trött och sliten efter en vecka med vansinnig allergi och kroppen BEHÖVDE en vilodag idag. Inte ofta jag känner så, oftast tvingar jag mig till de vilodagar jag har men idag kändes det bara skönt.. Jag tar det där planerade löpturen i helgen istället... Desutom gillar jag ju bättre att springa på morgonen... Istället har jag lagat till en pannkaksmiddag på mitt nya protein-pannkakas-pulver och tagit hand om mig själv i form av plockning och lackmålning. Jag behöver verkligen en renovering nu. Länge sedan jag tog mig tiden till det... Städa skulle jag också behöva göra men det tänkte jag ägna helgen åt. Pannkakorna serverade jag med en blandad kompott av smaker. Aprikoskräm, keso, hallon&blåbär och en klick jordnötssmör (green choice). MUMS! jag En trött och sliten tjej som stannat hemma i soffan....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela