johannazackrisson.blogg.se

Ca 6 månader till NY

Publicerad 2010-09-30 23:29:03 i Allmänt,

Snart ska jag, Anna och Madde boka vår New York-resa. Vi ska åka på en weekend för att shoppa, sippa drinkar, fika, festa, shoppa lite till och äta fin mat. Jag längtar! Denna resa går inte av stapeln förrän i vår, tanken från början var att vi skulle åka nu i höst. Men istället fick Madde för sig att gifta sig, vilket är helt fantastiskt kul, så vi sköt upp det ett halvår. Då har vi hunnit spara lite mer pengar och de ska spenderas. Jag längtar efter att köpa mina första riktiga märkesvaror som väskor, solbrillor och skor. Kläder nöjer jag mig med billigt och mer. Jag ska passa på att göra allt som man inte tar sig råd till här hemma. Åhh det går inte att beskriva hur mycket jag längtar.

Shoppinglist inför NY:


Marc by Marc jacobs- väska, Rayban brillor aviator, Christian louboutini pumps, Tiffany smycken och RedKen produkter. Så klart massor massor av mer skor, smink, kläder och smycken. Jag ska försöka resa så lätt som möjligt på ditresan och så tungt som möjligt på hemresan. Det kommer att kosta en del pengar men det kommer det att vara värt, kan vara en once in a lifetime-trip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela