johannazackrisson.blogg.se

Lite shopping blev det

Publicerad 2010-03-31 23:59:58 i Allmänt,

Det blev lite shopping men bara en utav sakerna på önskelistan. Attans. Jag köpte mig ett par supersnygga pumps från vagabond. De är inte så hög klack så jag kan ha dom på jobbet, samtidigt är den är tillräckligt hög för att ha när det är fest. Perfekt.
Det är mina dyraste pumps någonsin men jag planerar att använda dom flitigt. Skulle gärna visa er ett kort men är för trött just nu.

Annars blev det inte så mycket mer shopping, en liten väska, ett paraply och ett par örhängen. Men det lär ju bli fler tillfälle.
Jätte roligt att träffa Anna, det blir förhoppningsvis lite oftare i framtiden.

Sorry, men jag är så trött så jag svimmar. Måste ta mig i kragen och packa inför hemresan imorgon. Åker direkt efter jobbet så jag måste vara helt klar innan jag lägger mig ikväll...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela