johannazackrisson.blogg.se

Något nytt

Publicerad 2010-08-31 22:33:45 i Allmänt,

Jag har inte bara blivit besviken idag... Jag har även avverkat min första behandling på Derma Clinic N.S. Jag ska spendera det närmsta halvåret med att göra en permanent hårborttagning med Diode -laser. 6 veckor mellan varje behandligt och man fortsätter tills området men behandlar är fritt från hår. Förstår ni lyckan att slippa raka, vaxa och slösa tid och energi? Jag längtar.

Om jag trodde jag hade upplevt smärta så hade jag FEL. Herrejävlar vilken smärta. Jag har läst en hel del om det och gått dit i tron om att det känns med absolut inte gör ont. Varför ljuger man om det? Det var sjukt smärtsamt. Men, det kostar att ligga på topp (i dubbel bemärkelse: smärta och pengar). Bara att stå ut.
Det här blir nog bra.

              maskin2

Kommentarer

Postat av: Ida H

Publicerad 2010-08-31 23:43:18

Då kanske det var samma som jag gjorde. Lite billigare här bara ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela