johannazackrisson.blogg.se

fin dag

Publicerad 2009-06-30 23:23:39 i Allmänt,

Ytterligare en fantastisk tisdag. Vad är det som händer? =)
Efter en långtråkig arbetsdag cyklade jag hem o la mig på min varma balkong...
Pallade inte värmen så jag åkte till eskiln för att äta med TP, vi blev kvar i några timmar, snackade skit och kollade på folk. Vi har även smidit lite planer inför semestern. Måste bli bra.!

Nu har jag hamnat i soffan med datorn på magen, inte bra med tanke på att jag verkligen borde dammsuga... ska bara läsa igenom "mina" bloggar först.... Jag vet, jag kommer inte att dammsuga idag heller.
Imorgon blir det nog en sväng till hamnkrogen. Hoppas vädret håller i sig bara.
Jusstja, jag ska luncha med Madde imorgon också, det ska bli jättekul, var evigheter sedan vi träffades och har förmodligen massor att prata om. (skvallra om)

Är för trött för att tänka...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela