johannazackrisson.blogg.se

Vad vill du läsa mer om?

Publicerad 2015-10-16 13:19:26 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Zackrisson Health & Fitness,

För mig är det otroligt viktigt att veta vad just du är intresserad av att läsa om?  Jag jobbar just nu med att uppdatera denna blogg till en bättre version, en bättre version för dig och en bättre version för mig. Därför är det högst intressant för mig att få veta vad du allra helst läser om i denna hälsoblogg. Snälla, även om du inte vanligtvis kommenterar, lämna en önskan om ämne, inriktning eller kanske förslag på specifikt inlägg. På så sätt kan jag göra bloggen ännu bättre och mer intressant för dig att läsa och mig att skriva. läsamerom Tillsammans gör vi bloggen mer intressant!

Kommentarer

Postat av: Jojje

Publicerad 2015-10-16 13:27:38

Jag tycket att du ska skriva om träningsprylar, kanske på ett råare sätt(?)
:-)

Postat av: C

Publicerad 2015-10-16 13:54:44

- Recept
- Träningsupplägg (pass)
- Generella tips. (prylar, mat, kläder, osv)
- Och fortsätt sprida din fantastiska positiva inställning till livet!

Postat av: Lisa

Publicerad 2015-10-16 20:10:04

Mer utav dina fantastiska recept!! :-)

Postat av: Eva

Publicerad 2015-10-16 20:17:15

Hej,

Motivation till träning och hälsa. Hur håller man uppe motivationen och hur får man tillbaka den när man tappat den i några veckor. Det vill jag gärna veta :)

Postat av: Rund är också en form!

Publicerad 2015-10-16 21:26:34

* Hur man sätter upp träning,träningsmål och pass - beroende på var man befinner sig (kondition- och styrkemässigt).
* Mental träning.

Postat av: Helena

Publicerad 2015-10-16 23:16:33

Träningsupplägg för träning som inte involverar gymprylar utan som man kan utföra lite var man vill, med egna kroppsvikten osv.
Recept!
Gärna lite om inredning eller hur ni har gjort/ska göra om hemma hos er. Jag och sambon har precis köpt hus så är lite insnöad på det :)

Postat av: Sara

Publicerad 2015-10-16 23:28:33

Hej
Vardagsmat - förslag på nyttig, hälsosam mat.
Styrketräningsövningar, eftersom min motviation till styrketräning just nu är lägre än nånsin,
Motivation till hur man kan ta i det där lilla extra på gymmet, passet. Det lilla extra som gör att man utvecklas...
Tack för en bra blogg :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-17 12:52:14

Hej!

Jag gillar att läsa om kombinationen av vardagsliv och träning/hälsa, hur hälsa är en livsstil snarare än någon tillfällig diet. Jag tycker du visar det bra när du t.ex skriver om ett träningspass en dag och nästa dag om en surdegsmacka eller kanelbulle, hur man faktiskt kan leva hälsosamt och ändå äta en bulle eller så ibland.

Sen är mat alltid roligt att läsa om! Recept, fakta om mat, myter om mat, restaurangbesök, produkttips o.s.v! :)

Ha det bra! :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2015-10-17 17:47:19

Hej Johanna!

Har läst din blogg ett bra tag nu, ganska många år när jag tänker efter ;) ) men brukar inte kommentera. Tack för en blogg med härlig inställning och inspiration till ett hälsosamt, balanserat liv!

Jag skulle vilja läsa mer om hur dina egna träningspass ser ut, hur du tänker när du lägger upp gympass och löpning och när du planerar passen för veckan. Tips på favoritövningar och recept är alltid kul att läsa om!

Tycker även om inläggen av lite mer privat karaktär så man får lära känna dig lite!

Postat av: Helena

Publicerad 2015-10-18 23:11:24

Jag tycker att det är intressant med utmaningar (tex förslag på träningsövningar i jul, påsk, på resan mm)
Hur kan man tänka för att lättare få med träningen (och bra mat) på typ semestern, när man inte har tillgång till gymet.
Tips på övningar, recept, hur kan man välja "nyttigare" saker när man är och fikar, bli bjuden hos kompisar mm. Nyheter inom träning, vad gör vila med kroppen, fakta, hälsa!

Postat av: Helena

Publicerad 2015-10-18 23:13:05

Jag tycker att det är intressant med utmaningar (tex förslag på träningsövningar i jul, påsk, på resan mm)
Hur kan man tänka för att lättare få med träningen (och bra mat) på typ semestern, när man inte har tillgång till gymet.
Tips på övningar, recept, hur kan man välja "nyttigare" saker när man är och fikar, bli bjuden hos kompisar mm. Nyheter inom träning, vad gör vila med kroppen, fakta, hälsa! Vad är det som motiverar och inspirerar dig, hur kom du igång med din nya livsstil och vad var dina motgångar under tiden.

Postat av: Hanna

Publicerad 2015-10-19 16:25:29

Träning :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela