johannazackrisson.blogg.se

Snart ny adress

Publicerad 2015-10-22 17:37:57 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Zackrisson Health & Fitness,

Jag vet. En blir ju lite trött på när bloggare pratar kryptiskt om pågående projekt eller hur? Jag har ju gjort det den senaste tiden men nu är det väldigt nära tills jag delar med mig om exakt vad som händer. På måndag rättare sagt... Det här kan jag säga nu: Jag kommer inte att vara kvar på Shapemeup längre. Det är med blandade känslor som jag lämnar portalen där jag "bott" i många år nu. Jag har trivts otroligt bra och de har gett mig möjligheter att utvecklas som bloggare. Det är jag evigt tacksam för. Men allt är föränderligt och jag känner att det är tid för mig att vidareutveckla bloggen, tänka om en aning och skapa en ny plattform - om än med liknande innehåll. För mig blir bytet något stort och framtiden förhoppningsvis än mer inspirerande. För er blir det en annan adress att skriva in, förhoppningsvis tycker även ni att det blir en härligare design på bloggen och jag tror att ni kommer att känna att bloggen är mer för just ER. Det är mitt syfte och min stora förhoppning. Jag är otroligt peppad och längtar tills jag får visa er min nya sida. redskap träning En kan verkligen säga att 2015 är förändringens år för mig. Jag genomgår en rad stora förändringar både i privat och yrkeslivet. Spännande, utvecklande och skrämmande på samma gång. Jag har gift mig och blivit fru, jag går snart in i vuxenlivet på riktigt genom att passera 30-strecket, vi flyttar till ny större lägenhet inom kort och jag vidareutvecklar bloggen. Många, stora förändringar i livet som alla är härliga och positiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela