johannazackrisson.blogg.se

Bokstavslistan

Publicerad 2015-08-24 19:53:27 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Frågor & Svar, Zackrisson Health & Fitness,

Jag tycker ju att sånt här är så kul. Att skrapa på ytan och dela med sig av saker jag vanligtvis inte gör. Den här listan har jag läst nu hos ett helt gäng med bloggare, först hos härliga Jeanna tror jag... wpid-2015-06-22-14.29.09.jpg.jpeg A – Age: 29 (väldigt snart 30) B – Biggest Fear: Såklart sjukdom eller dödsfall i min direkta närhet. C – Current Time: 17:14 D – Drink You Had Last: Ramlösa citron var det jag drack senast. Drinken jag senast drack var en Caprinoska på bröllopsresan. E – Easiest Person To Talk To: Att prata med: Min man (däremot inte alls att få att prata) där säger jag min vän Anna. F – Favorite Song: The rose, kommer troligtvis alltid att vara den låt som får mig att pirra i magen... G – Grossest Memory: Matförgiftning. H – Hometown: Ingen stad. Bara en liten by som heter Vad... Ja, man får skämta om det. Jag har hört det förr om en säger så... VAD sa du?? I – In Love With: Min alldeles egna underbara man, livet i största allmänhet och min nya titel som FRU. J – Jealous Of: Kanske mer inspirerad och imponerad av än avundsjuk men ändå, here we go: Människor som alltid behåller lugnet, människor med fler semesterveckor om året än vad jag har, människor som kan köpa sig drömhuset/lägenheten/radhuset, språkkunskaper, rörlighet och korta resvägar till jobbet. K – Kindest Person You Know: Min vän Amanda. L – Life Isn’t Complete Without: MAT i stora lass, minst 7 timmars sömn per natt och regelbunden träning... Men det där visste ni redan så jag lägger även till inplanerade events att längta till, kvalitetstid med mamma och pappa och choklad. wpid-20150219_183523.jpg M – Middle Name: Jag har alltid trott att mitt mellannamn var Erika men nu har skatteverket lärt mig att det var bara ett extra förnamn, jag har inte haft något mellannamn. Nu har jag det: Zackrisson. N – Number of Siblings: Noll. Ensambarn. O – One Wish: Att jag lever livet så som jag vill leva livet... Hela (långa) livet. P – Person You Spoke To On The Phone Last: Neil, vi pratade om krångel med namnbyte och urhärliga bröllopspresenter. Q – Question You’re Always Asked: ”Vet du var ....gatan ligger?” Jag blir ALLTID frågad om vägen. Vet inte varför, ser jag snäll ut? Tror inte det.... R – Reason To Smile: L.I.V.E.T wpid-wp-1400234152905.jpeg S – Song You Last Sang: I just wanna look good for you... uhm hmmm.... T – Time You Woke Up: 6.25 U – Underwear Color: Svart. Helst. V – Vacation Destination: Nästa lilla minisemester går till Åre där vi och ett annat par ska slappa, träna, vandra och njuta i några dagar i höst. Ser så mycket fram emot det. W – Worst Habit: Pillar mycket på mina egna naglar utan att veta om det själv... Vilket kan irritera andra. Ljudet. X – X-Rays You’ve Had: Ingen... so far (peppar peppar ta i trä) Y – Your Favorite Food: Det här är min svåraste fråga. Jag vill svara Tapas... för det kan ju betyda precis allt eller hur? Z – Zodiac Sign: Ligger på brytdagen för Våg och Skorpion. Är väl lite av en blandning men ganska så mycket våg ändå.

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2015-08-24 20:12:49

Mmmm, tapas! Nu blev jag supersugen på just det!

Svar: SÅ gott!!!!
Älskar, älskar inte

Postat av: Mikaela

Publicerad 2015-08-25 11:36:45

Roligt att ni ska till Åre, jag bor i Östersund, och det är lite skillnad där uppe jämfört med på vintern :) Jättefint i fjällen, hoppas ni får fint väder.
Testade förresten det där benpasset du tipsade om, och jag gillade det, kommer köra det fler gånger, tack för bra tips!

Svar: Det ska bli så skoj, har aldrig tidigare varit i Åre (inte i Östersund heller för den delen).

Vad roligt att du testade passet och gillade!! Heja dig.
Älskar, älskar inte

Postat av: Rund är också en form!

Publicerad 2015-08-25 20:42:05

Håller med, listor är rolig läsning! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela