johannazackrisson.blogg.se

Det känns som en evighet sedan...

Publicerad 2014-07-31 13:42:24 i Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Tips & Råd,

Jag var på gymmet. Det är inte sant men det är faktiskt 8 hela dagar sedan och för MIG så är det lång gym vila.  Vi har ägnat oss åt semester och annan typ av träning (löpning och rörlighet mest) vilket jag inte ångrar för en sekund. Imorse ställde ja klockan. Med endast ett par dagar kvar av årets sommarsemester... och klev upp innan resten av familjen för att möta upp Carro på gymmet. image Det är alltid så himla kul att testa på gym en aldrig besökt förr. Det ger mig motivation och spänning. Idag blev det Actic. Carro hade lagt upp passet och vi körde igenom hela kroppen ordentligt. 90 minuter svett och lycka. image Frontsquats image Burpees med boxjump

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela