johannazackrisson.blogg.se

Summering: Träning v48

Publicerad 2012-12-03 07:55:29 i Allmänt, Hälsa - Hälsoutmaningen, Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Sammanfattning,

Måndag: MorgonGym 60 (rygg & biceps), MorgonCardio 25 (crosstrainer) Tisdag: MorgonGym 80 (ben och bål), Dagens mage Onsdag: MorgonGym 60 (bröst & triceps), MorgonIntervaller 35 Torsdag: Aktiv vilodag - Danspass 60 Fredag: MorgonPW 5km, EmGym 60 (helkropp) ________________________________________________________________________ Hälsomånaden över! Lördag: Vilodag Söndag: MittPåDagenGym 70 (axlar +bas), Promenad 3km, EmLöpning 7km

20121202-192348.jpg

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2012-12-03 10:30:05

:) Riktigt bra söndagspass...ett sådant (liknande iaf) blir det för mig imorgon =)

Svar: Lycka till med passet!! :)
Älskar, älskar inte

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-12-03 11:33:13

Hej Johanna! Vilka härliga träningsveckor och fina resultat du fått. Är imponerad av dig och din disiplin, vilken inspiration!! Jag undrar om du har någon erfarenhet av tabletterna Heat AM? Och i så fall om du skulle rekomendera dem eller avråda dem? Jag kämpar och kämpar efter resultat och det hade varit intressant och se hur kroppen förändras och reagerar med lite hjälp. Kanske är det dumt att prova, men skulle gärna vilja höra din åsikt :)
Tack för din hjälp!

Svar: Tack snälla du! :)
Jag har ingen erferenhet av dessa tabetter. OM jag skulle vara i behov av det så skulle jag absolut kunna tänka mig att testa dem. Just nu så sköter si min förbränning bra ändå.
Jag har tidigare i livet (när jag trodde att det räckte att stoppa i sig piller och rasa i vikt?!!) testat olika fettförbrännare utan resultat. Jag har läst postiva kommenatrer om dessa och tror att med rätt kost och träning som kompliment så kan de säkert vara en liten hjälp på vägen. MEN jag tror att man, innan man testar på liknande produkter ska se över om man VERKLIGEN behöver det. Varför så bråttom? Rätt kost och rätt träning kan du ju komma riktigt långt med ändå. Visst det kanske tar lite tid men jag gissar att du inte är över 70 och att du har måååånga år kvar att nå dina mål på :)

Som svar på frågan: Nej jag har ingen erfarenhet av dessa. Jag tycker att du ska testa OM du verkligen känner att du behöver det. Jag skulle själv kunna tänka mig det men inte just nu när jag känner att kroppen svarar fint på min hälsosamma livsstil ändå... Lycka till och berätta gärna för mig senare hur du gjorde! :)
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela