johannazackrisson.blogg.se

Plättfest utan träning

Publicerad 2011-10-31 21:10:23 i Träning,

Tanken idag var ett 40 minuters intervallpass på löpbandet. När jag jobbat klart klockan 18.30 sa kroppen fullständig ifrån. Jag ville göra allt annat än träna. Helst äta då så klart, vilket jag sysslar med i tid och otid. Jag har tränat hårt och mycket nu i ett par veckor (jag hade iofs vilodag igår men ändå) så jag bestämmde mig faktiskt för att lyssna på kroppen. Jag hoppade på cykeln och cyklade mina 5km hem. Det fick bli kvällens enda träning.

Just nu känns det som ett mycket bra beslut. Jag är parkerad i soffan och skulle kunna somna vilken sekund som helst...


Jag såg ut som en riktigt fjant imorse när jag pw:ade till jobbet. Pannband och benvärmare (galet skönt om vristerna) a la 80-tal. Tur man inte möter speciellt många man känner. Haha


Det blev till att slänga ihop protein-plättar när jag kom hem. Riktigt gott med blandade tillbehör.

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2011-10-31 21:24:33

Ibland är det bäst att lyssna på kroppen! Hur gör du dina protein-plättar? :)

Postat av: Eva

Publicerad 2011-11-01 07:33:16

Vad har du för byxor nu när du går och det är lite ruggigare ute? Mina vanliga "löparbyxor" är lite kalla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela