johannazackrisson.blogg.se

Jag tycker om sommaren

Publicerad 2010-11-30 22:42:08 i Allmänt,

Godmorgon! Onsdag idag, redan mitten på veckan. Idag har jag packat träningsväskan för efter jobbet blir det träning på gymmet. Ska bli kul att få springa en stund (om något löpband är ledigt vill säga) och köra lite styrka. Jag har fått tillbaka lite av min träningslust och det tackar jag för. Jag har också börjat uppskatta vardagsmotionen som jag förr har tyckt varit löjlig och inte alls räknat som träning vilket ju är helt fel. Vardagsmotion är ju helt underbart, det är motionen man får gratis. Jag gillar ju gratis numera. Haha.

Nu ska jag bylta på mig ytterkläderna och hoppas på att jag inte fryser ihjäl på vägen till jobbet. Med tanke på min innetemperatr så gissar jag på att det är ordentligt med minusgrader ute. Vinter i all ära men måste det vara så kallt att man inte vill/kan vistas ute? Om det nu ska vara vinter så kan det väl hålla sig till -5 grader och solsken, det gillas bättre.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela