johannazackrisson.blogg.se

Höstskor

Publicerad 2010-07-31 22:06:22 i Allmänt,

Hemma från Stockholm. Det var en riktig snabbvisit. Vi han med att äta en fantastisk pastasallad, träffa Annica, träffa mamma och pappa och inhandla två par skor. Jag har världens bästa föräldrar som gav mig ett par skor, se bild. Jag passade samtidigt på att köpa mig ett par höst/vinter "kängor/boots". Nu har jag skor så det räcker ett tag.


En svag sekund tänkte vi (jag och fia) dra på oss kvällsmaken och gå ut igen men vi insåg att våra gamla kroppar inte klarar en dag till av trötthet ch huvudvärk så, mogna som vi är, bestämmde vi oss för en hemmakväll i soffan med mat och film istället. Inte alls fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela