johannazackrisson.blogg.se

Mycket gjort

Publicerad 2010-02-28 23:28:26 i Allmänt,

Jag har verkligen fått massor gjort idag, det trodde jag inte imorsde när jag slog upp ögonen. Allt kändes jobbigt och ångesten (som jag alltid har dagen efter, eftersom jag ångrar mitt alkoholintag) var på topp.
Vid tretiden kom mamma och pappa och hämtade mig och vi höll på i lägenheten i flera timmar. Nu är det inte mycket kvar alls. Underart!
Nu på kvällen har jag organiserat all min packning jag har här hos marcus, diskat, ätit, lagt ut
annons på blocket, bloggat och gjort lite fint här hemma tills marcus kommer hem från sitt nattpass.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite., måste se till att läsa ut boken innan vi åker till Egypten för där ska jag läsa en annan bok, en pocket.

Imorgon är det fullt upp hela dagen. klockan står på halv7,då ska jag skjutsa mamma till jobbet så att jag kan ha hennes bil under dagen, sen ska jag klippa mig och färga håret, göra lite bankärenden, handla mat och sen göra det sista i lägenheten. När det är klart ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten. Då är det ju trots allt min första dag på semestern.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela