johannazackrisson.blogg.se

Bra fredagskväll

Publicerad 2009-10-31 13:29:54 i Allmänt,

Självklart lyckades jag få ett ordeltligt skavsår på promenaden igår. När vi hade gått en halvtimme (och hade en halvtimme kvar) började det göra riktigt ont. Det var bara att kämpa på. När jag kom hem och såg det lilla köttsåret tyckte jag synd om mig själv, jag kommer inte att kunna promenera förrän såret är läkt och jag måste köpa nya walkingskor.
Hämtade Anna i västanfors och vi åkte och handlade mat och dryck, lagade kycklinggryta med ris och sallad, mycket gott. Linn (annas syster och min kollega) kom förbi och gjorde oss sällskap i tjejsnacket, vi drack cider, åt godis och tittade på idol. En lyckad fredagskväll.



Anna och jag (mars09)


Linn och jag (maj09)

Just nu ligger jag i soffan och har fortfarande inte kommit ur pyjamasen. Har en enorm ångest ich kan inte bestämma mig för vissa viktiga beslut, ska jag vara ärlig så orkar jag inte tänka mer, känns som att huvudet är överkokt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela