johannazackrisson.blogg.se

Johanna tipsar - dag 31: Resorb mot baksmällan

Publicerad 2009-12-31 16:26:55 i Allmänt,

Kan tänka mig att det finns en hel del människor som kommer att ligga med huvudvärk och illamående imorgon. Det finns inget bot mot detta (om man inte avstår alkoholen) men man kan förmildra det.
Drick en resorb innan du börjar dricka alkohol. Ta sedan en innan du lägger dig för att sova.
Resorb är vätskeersättning som finns på apoteket.
För mig fungerar det väldigt bra i de flesta fall och jag kan starkt rekomendera dem.
Resorb finns i smakerna apelsin, svartvinbär och har nu även kommit i hallonsmak. (Jag gillar apelsin bäst, de andra smakar mest grogg enligt mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela