johannazackrisson.blogg.se

Om du fickönska?

Publicerad 2015-09-28 13:37:21 i Hälsa, Träning, Träning - Inspo,

Om du fick önska fritt, var skulle du då befinna dig just nu och men vem? Det vore ju såklart härligt om du önskade dig att vara precis där du är och med den du är där med. Alla har ju inte turen att få vara på favoritplatsen med favoritpersonen jämt och ständigt. Själv har jag det ganska så bra. Jag är på konferens med jobbet, på ett härligt aktivt hotell utanför stan. Jag planerar någon typ av träning när konferensen är klar för dagen men har ännu inte bestämt om det blir styrketräning eller löpning... Tuffa beslut. Men, om jag fick välja helt fritt så önskar jag att jag just nu satt på en varm, mysig restaurang i typ... Rom. Men min man och väntade på att få in en rykande färsk pasta på bordet. Kan vara så att jag är påverkad av att 1. jag inte ska träffa min kärlek på typ 36 timmar (jag är lite töntig på det sättet) 2. att det närmar sig lunch och jag är hungrig... Lättpåverkad. Om jag skulle önska mig något träningsrelaterat så skulle jag SÅ gärna vilja befinna mig i foten av en stor backe, tillsammans med ett gäng taggade tjejer som laddar upp för ett gemensamt backintervall pass. Få saker är ju så härliga som att utmana sig själv tillsammans med kompisar en tycker om. En backe är aldrig fel! stockholms brantaste Typ den här backen kanske, när vi för 1,5 år sedan (Karro är alltså idag mer än 30!) sprang Stockholms brantaste tillsammans. Fruktansvärt medans det varar men en SÅ härlig känsla efteråt. Där skulle jag gott kunna tänka mg att vara precis just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela