johannazackrisson.blogg.se

Pass utan direkt syfte

Publicerad 2015-10-09 17:01:06 i Hälsa, Träning, Träning - Jag tränar, Zackrisson Health & Fitness,

Jag inledde min totalt oplanerade helg (ja, jag slutar tidigt på fredagarna) med ett löppass. Inte planerat, jag lovar. Utan ett löppas för att det var precis det jag ville och kände för när jag kom hem från jobbet. Sjukt nöjd över fin prioritering där. Eftersom detta blev ett oplanerat pass så hade heller inte passet något syfte, vilket de allra flesta av mina träningspass har. Det blev alltså istället syfteslöst och totalt prestigelös löpning i skogen. Hur underbart som helst. Med intressant podcast i öronen och strålande höstväder fick ja en ån där stund då benen bara gick av sig självt. Inget distansmål och verkligen inget tidsmål. run Med slitna favoritskor för de något kortare rundorna Vanligtvis så finns ett syfte med mina träningspass. Jag vet vad jag ska träna, när jag ska träna det och varför jag ska träna det. Men självklart är det både bra och skönt med pass utan syfte ibland också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela