johannazackrisson.blogg.se

Anpassa målsättningen i passen

Publicerad 2015-05-28 23:44:10 i Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Tips & Råd, Zackrisson Health & Fitness,

Jag lunchtränade idag. Älskar att vara effektiv och alltid när jag lunchtränar så känner jag att jag lurar tiden en aning. Ha, skrattar jag åt klockan då jag fick både sovmorgon (ingen tidig gymträning) och har en eftermiddag fri från träning. Och ändå har klarat av dagens dos av motion. Win! Testa't vettja. Jag sprang I alla fall en liten runda på 4 km idag. Försökte att hålla farten uppe något men det gick fasligt tungt. Jag är verkligen tung i min andning nu, våren gör så med mig. Jag vet att det bara är att stå ut men det irriterar mig varje år. Så jäkla onödigt. Känslan av att andas tjock luft genom ett sugrör... ja men det slår ju ut vem som helst. Just nu får målet helt enkelt bara vara att hålla igång. Kämpa på så gott jag kan och vara nöjd över det lilla. Lyssna mer på dagsform och inte ha för höga ambitioner. Lätt sagt. image Så här slut "borde" jag inte vara efter 4km i dagens tempo. Det gick inte speciellt fort även om jag tog i så gott jag kunde. Jag längtar SÅ tills jag kan få skriva om de där härliga löpturerna igen... men... livet bjuder ju inte bara på härliga turer, en måste ju kämpa i motvind ibland också.

Kommentarer

Postat av: Rund är också en form!

Publicerad 2015-05-29 10:33:25

Samma här (vad gäller andningen). Visst är det frustrerande.... *suckar*
Man får tänka att snart blir det bättre!

Kram M

Svar: Ah vi är långt ifrån ensamma om andnings bekymmer just nu... Bara att stå ut ett tag.

Ha en fin helg
Kram
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela