johannazackrisson.blogg.se

Nyheter och favoriter

Publicerad 2015-02-25 15:02:40 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Hälsa, Zackrisson Health & Fitness,

Det finns mycket delade meningar om det här med träningskläder. Själv har jag en hel lista med kriterier som ska checkas av innan jag kan låta ett plagg platsa bland favoriterna. Och dessutom så passar ju olika typer av plagg för olika typer av träning. Jag använder exempelvis inte samma typ av plagg när jag tränar löpning i skogen som när jag tränar ben på gymmet eller rörlighet hemma. Ett favoritplagg ska vara först och främst skönt, passformen ska gynna både min kroppsform och min aktivitet - Inget får knöla till sig eller hasa upp/ner när jag tränar. Plaggen ska sitta skönt i sömmarna men gärna hålla in/pressa mot huden på rätt ställen. Självklart är det en stor bonus om jag dessutom känner mig tjusig i plaggen och färg uppskattas. Minns ni att jag gjorde en beställning från Ellos? Jag har nu invigt kläderna ordentligt och kan meddela att tightsen och dessa  2 lösa linnen klart kvalar in på topp hos mig. Tightsen hade jag höga förväntningar på och de infriades så snart jag fått dem på mig första gången. Fasligt behagliga och smickrande. Toppen från Adidas är luftig och läcker, strålar med sin färggladhet och känns lätt mot kroppen. Toppen från Röhnisch (på sista bilden) såg jag första gången hos Anna Lissjanis och ville beställa på direkten. Hur härligt mönster som helst och skönt avslappnat på kroppen. image image ellos4 Väldigt nöjd över mina nya plagg och visst kommer lite extra träningsmotivation på posten med de nya kläderna... Perfekt nu när jag satsar på nytt styrkeupplägg.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2015-02-25 19:22:34

Hur är linnet från Röhnisch storleksmässigt?

Svar: Jag skulle säga helt normalt.
Jag har vanligtvis storlek S och så även i detta!
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela