johannazackrisson.blogg.se

Toppen-Gröten!

Publicerad 2015-04-15 11:50:30 i Hälsa, Kost, Kost - Inspiration, Kost - Tillskott, Recept - Frukost/Mellanmål,

gröt frukost Nu var det alldeles för länge sedan jag åt gröt till frukost. Det var nog över en vecka sedan. Jag som alltid varje vardag annars äter gröt. Älskar gröt. Nu när jag varit hemma och sjuk har det blivit annat istället, fråga mig inte varför. Idag gjorde jag en extra lyxig gröt för att njuta fullt ut och få i mig fin näring. 1 dl havregryn/rågflingor 2 dl vatten salt 1 st ägg 1 tsk Acaipulver 1 tsk Macapulver Som topping blandade jag ½ dl varma blåbär med ½dl kvarg och strösslade kokosflingor på härligheten. gröt frukost

Kommentarer

Postat av: Natty - Bloggen om Gibraltar

Publicerad 2015-04-15 13:16:03

haha hoppas det är godare än det ser ut.
Ser ut som att en teletubbies har passerat ditt kök :D


Jag har beslutsångest! Vilket linne ska jag välja till mitt nya träningslinne?
http://blogg.improveme.se/natty/2015/04/15/bratzillawear/

Postat av: Mikaela

Publicerad 2015-04-22 10:02:28

Tycker också om att äta gröt! Gör det ofta och gärna. Får prova denna! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela