johannazackrisson.blogg.se

Träna med oss

Publicerad 2014-09-30 10:21:57 i Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Tips & Råd, Zackrisson Health & Fitness,

Gårdagens gäng alltså! Eftersom jag har varit på semester så har jag missat två B.A.B.Y. Runners Team i rad. Igår var jag tillbaka och vi körde ett ordentligt backpass. Svettigt och tufft. Kul! Vi ses på måndagar kl 19.00-20.00 vid Amfiteatern Rålambshovsparken. Alla kvinnor/tjejer är välkomna oavsett nivå på tidigare träning. Det är dock bra om du klarar av en lugnare jogg i 2-3 km till att börja med, för att kunna hänga med på gemensamma uppvärmningar. Allt som oftast kör vi olika typer av intervallpass på plats och därför kan passen lätt anpassad efter förmåga och dagsform. Välkommen att träna med oss! Läs mer på vår FB-grupp HÄR image Uppvärmning: jogg, rumpkickar, höga knän, armrotationer och sidohopp. Teknik i backe ca 7min Intervall i backe: 1. 3 minuter sprint upp - jogg ner 2. 4 minuter sprint upp - utfallsgång ner X2 Core övning: Stående och gående planka på raka armar. Stående och gående Höftlyft. Nerjogg image Nästa måndag kör vi igen! Hoppas vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela