johannazackrisson.blogg.se

Iförd Puma

Publicerad 2014-09-30 15:53:05 i Hälsa, Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Tips & Råd,

image I fredags ringde klockan 05:55 och jag vaknade upp i en skön hotellsäng i Nynäshamn mitt under pågående konferens med jobbet. Jag och en kollega hade bestämt oss för en löptur på morgonkvisten och även om det känns lite segt att kliva upp tidigt när en gått och lagt sig lite senare än vanligt så är det helt klart värt det när en kommer ut i den friska luften... Få se solen gå upp och upptäcka nya platser i vårt fina land. Jag fann mig själv väldigt dressad i Puma och tänkte visa er lite hur bra och läckre dessa plagg från den nya kollektionen är. Här bär jag en löparjacka med dold reflexfunktion som är precis hur bra som helst. Den är snygg och diskret men i billjus/blixtljus lyser den upp och gör oss otroligt synliga i mörkret. WIN! image nederdelen hade jag tråcklat på mig ACTV tightsen som har en insida av "gummiband" för kompression och Micro-massage för musklerna i arbete. De är inte superlätta att få på men när de väl är på plats så sitter de som ett smäck. Glider inte, sitter inte hårt och är helt enkelt ett par väldigt behagliga (och läckra) löpartights. Smarta lösningar som dragkedja vid vaden, dragsko i midjan och ziplås vid höften är ytterligare plus. image Här ser ni hur insidan av tighsen är uppbyggd. Föresten. Första gången jag var i Nynäshamn utan att ha Gotland som destination. En VÄLDIGT mysig stad att morgonlöpa i måste jag säga. Vi sprang längs havet och såg solen gå upp, svanar som guppade och mötte andra morgonpigga motionärer. Himla härligt sätt att upptäcka en stad på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela