johannazackrisson.blogg.se

Tjugo frågor och svar av hundra: Del 5 (sista delen)

Publicerad 2014-11-26 18:01:54 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Frågor & Svar, Hälsa, Privat - Utanför träningen,

81. Svär du ofta?  Både ja och nej. Ja g svär ofta (som förstärkning till vad jag pratar om. Är väldigt yvig och har mycket åsikter) men aldrig inför barn. Då är det väldigt lätt att låta bli tydligen. 82. Sverige när det är som bäst? Högsommar, hemma i Vad med hela familjen. När Barken (sjön) är så där ljummen att inte ens jag tycker det är kallt att hoppa i. När en svettas redan på frukosten som intas på altanen. När lediga dagar byter av varandra och frihetskänslan är enorm. 83. Kan du åka slalom? Beror på vem en frågar. Jag kan ju ta mig ner och tycker det är väldigt roligt men jag skulle inte få några stilpoäng om en säger så 84. Vad har du ätit i dag? Frukost: Gröt, bär, päron, keso/kvarg, kanel och russin + te Celsuis innan träning Lunch: Fisksoppa och surdegsfralla med ost Mellis: Kokt ägg på riskaka + te te 85. Vad har du för utbildning? Gymnasieutbildning med inriktning ekonomi, arbetslivserfarenhet och oändligt med kurser och kortare utbildning (ekonomi / löner). Utbildad Personlig tränare och Kostrådgivare, bästa jag gjort! 86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Jag gillar idag hela mig ganska så mycket ♥ Men mina axlar tycker jag lite extra om. 87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Ingen. Jag gillar som sagt mig själv och min kropp. Om det är något som visar ganska tydligt hur jag lever, mår och rör mig så är det magen min som är väldigt föränderlig (på utsidan alltså). 88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är envis och tycker om att slutföra mina åtaganden. Jag är bra på att peppa och motivera. Jag är positiv och glad. Jag är stark. Många egenskaper blev det visst 89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag kan ibland (oftare förr) vara FÖR ärlig jag 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Jag var väldigt intresserad (och bra på) av historia i skolan men jag har svårt att nämna två enskilda personer så... Pass på den tack 91. Saknar du något? Nej egentligen inte alls. Jag har allt jag kan tänkas behöva och lite till. Lyckligt lottad även om en av naturen alltid vill ha mer... Jag saknar mer någon än något. Vänner och familj som jag inte träffar så ofta som jag önskar 92. Är det viktigt att fira födelsedagar? JA! För mig är födelsedagar superviktigt och är en utsökt anledning till firande, umgänge och lite extra kärlek. 93. Vad gör dig ledsen? Orättvisor gör mig ledsen. 94. Vad gör dig glad? Det är lätt att göra mig glad. Min kärlek gör mig glad varje dag, mitt jobb gör mig glad, när klienterna utvecklas och stärks. Jag blir glad av att vara hemma, på gymmet, springa, prata och kramas. 95. Har du varit gift eller förlovad? Jag ÄR förlovad (för första, och naturligtvis sista, gången) och gifter mig i sommar med mannen i mitt liv INGET kan beskriva den lyckan och längtan 96. Vad ska du göra i helgen? Åh jag ska ha en ljuvlig helg. Jag och Sienna ska äta tacos medan pappan i familjen är på julbord, vi får förhoppningsvis sällskap av mina vänner som är i stan. På lördag åker jag och två andra vänner till en tredje som bor o Örebro, där har vi vår återkommande "mulledag" med badminton, spa, vattenlek och middag. På söndag är det peppparkaksbak med min lilla familj som gäller. Åh så mycket kärlek helgen bjuder på! 97. Vad är det knasigaste du gjort? Haha, vet inte riktigt var jag ska börja. Äh jag börjar inte alls. Finns en hel del som behöver censureras här men jag har gjort en del tok som ungdom. Jag var en riktig partybrud när jag var 17-25... Celsius 98. Vad har du för laster? Lördagsgodis & Celsius. Inget jag lider av (snarare njuter!) men jag äter/dricker det mer än jag kanske borde 99. Vem är din förebild? Mina föräldrar. De är så bra och även om vi är av olika generationer och alltså har en del olika synsätt på saker och ting så är de så väldigt smarta, förnuftiga och kärleksfulla. Mina klippor! 100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Ta mig hem. Borra upp krokar i hallen, jobba med ett par kostklienter online och sedan njuta av en lugn kväll framför en serie Här kan du läsa del 1 Här kan du läsa del 2 Här kan du läsa del 3 Här kan du läsa del 4

Kommentarer

Postat av: Hans Hellberg

Publicerad 2014-11-26 21:12:52

Många frågor och lika många svar! Imponerande att du orkat skriva alla svar!
Intressant att läsa, kul!

Svar: Haha, ja det har tagit sin lilla tid. Men det är ju kul så det är väl investerad tid... :)
Kul att du gillar det Hans
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela