johannazackrisson.blogg.se

Vårruset för #babyrunnersteamsthlm grupp 1

Publicerad 2014-05-27 10:14:51 i Hälsa, Träning,

Det är mycket lopp här i bloggen nu. Ni får stå ut och förhoppningsvis inspireras till egna lopp ett tag till. Igår sprang första gruppen av vårt härliga B.A.B.Y. Runners Team  Vårruset här i Stockholm. Emmas lag på kulsnabba tjejer. Jag var på plats för pepp och väskvaktning! När en står så där och hänger med tuffa tjejer som snart ska iväg och springa, som efter ett kort tag är tillbaka efter att ha presterat fasligt bra i loppet... då blir en själv väldigt sugen på att spring. Helst lika snabbt! Ni inspirerar mig tjejer imageB.A.B.Y. tjejerna som sprang igår - Med sina välförtjänta medaljer. Grymma tider och härliga leenden! image Emma var taggad innan loppet. Idag är det hennes tur att peppa tillsammans med mig och mitt lag för att sedan vakta väskor. Vilken Teamkänsla vi har! Det enda som möjligtvis går att klaga på från gårdagen var vädret. För löparna var det nog väldigt behagligt men för mig som fick stå still och vänta var det minst sagt KALLT. Men vad gör väl det, idag får vi springa! Nu taggar vi till inför kvällen. Gör vårt allra bästa utifrån dagsform och ser till att ha så roligt det bara möjligtvis går!!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-05-27 11:18:53

Ha så kul ikväll!! Fy tusan vad jag frös igår när jag kom hem!! Tog ett varmt bad och sen var jag helt slut.

Lycka till! Och tack igen för att jag fick vara med igår!

Svar: Tack Hanna!!
Galet bra kämpat av dig igår. Du är inte bara bra på att springa långt... Du kan springa snabbt också :D
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela