johannazackrisson.blogg.se

Sponsrad video: Reebok ZQuick

Publicerad 2014-03-18 19:19:11 i Video,

Jag har under hela vintern varit duktig på att underhålla min löpning och har så gott som endast sprungit i två par olika Reebok skor, ett par SmoothFlex Ride 3.0 och ett par ONE Cushion. Båda två lite mer rejäla skor som för mig gör sig bäst på vinterhalvåret. Reebok lanserar nu sin nya löparsko vid namn ZQuick och jag blir otroligt sugen på att testa dessa nu när våren gör sitt intrång och lockar med högre temperaturer och bara gator. Videon gör mig mer än sugen på att ta mig en löptur. Jag blir ivrig att springa snabbt och ta del av den teknologi som skon utger sig för att besitta. Stabilitet och kontroll. Skon finns i ett flertal färger och jag vet precis vilken som skulle göra sig bäst på just min fot.

ZQuicks sula ska vara skuren likt däcken på Formel1-bilarna och ska ge ett maximalt grepp på marken. Skon verkar vara ultimat för den som satsar på att bli snabbare. För någon som mig. Sponsrat inlägg av Reebok

Kommentarer

Postat av: doitforyourself

Publicerad 2014-03-18 20:52:10

Oh, dessa skulle sitta fint :)

Svar: Visst skulle dem. Vilken bonus om man sen blir så snabb som på filmen!! :)
Älskar, älskar inte

Postat av: Vevve

Publicerad 2014-03-19 17:29:18

..ehum..
jag ser ingen video och ingen länk

Svar: va?! vilken webbläsare?
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela