johannazackrisson.blogg.se

Summering: Träning v 30 (semesterveka 2/3)

Publicerad 2014-07-29 23:09:24 i Hälsa, Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Sammanfattning,

Måndag: MorgonGym 60 (Axlar & ben) Tisdag: MorgonGym 45 (Frivändningar & Rumpa) Onsdag: MorgonGym 45 (Helkroppspass) Torsdag:  MorgonLöpning 50 (intervaller) Fredag: Aktiv vilodag Lördag: KvällsLöpning 6km Söndag: Lunchyoga/Rörlighet 40, kvälls PW/löp 4km image Jag älskar semester. Jag älskar sommaren och det här minst sagt outstanding vädret vi bjuds på i år. Jag är mållös och så glad. Jag får till träningen bra trots värmen men självklart påverkas en och blir lätt seg och trött. Vår semester har bjudit på väldigt mycket rörelse då vi går, cyklar och är väldigt mycket mer vardagsaktiva än vad jag normalt sett är i min kontorsstol. Dubbelplus på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela