johannazackrisson.blogg.se

Mera ben

Publicerad 2014-02-27 19:14:55 i Hälsa, Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Tips & Råd,

Jag älskar mina tunga benpass som just nu kombineras med axlar. Jag tänkte bjuda på några godingar till övningar som jag gärna lägger min tid på. Tre övningar som sätter prov på styrka och stabilitet. Utfall med frontlift / axelpressar bakom huvud / Sumosquats med KB på bänkar
20140227-175006.jpg Jag trivs att träna axlar och ben tillsammans. Gärna i kombinerade övningar som utfallen med frontlift men också som superset där kroppen får hålla en högre puls passet igenom, där en muskelgrupp jobbat medan den andre vilar. Jag har, väldigt sent ute, lagt upp en outfit bild (från detta träningspass) med i månadens tävling på shapemeup. Vill ni så får ni hemskt gärna lägga en röst på mig i mina fina mönstrade Reeboktights här. Imorgon planerar jag ett bålpass och en stunds intervaller på bandet. På söndag blir det ett ben och axelpass där jag troligtvis får till övningarna ovan, i alla fall någon av dem. Däremellan är det lördag - Denna lördag betyder vilodag för mig. Vilodag tillägnad tre av mina fantastiska vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela