johannazackrisson.blogg.se

Sista summeringen: Träning v 52

Publicerad 2014-12-29 10:38:57 i Hälsa, Träning, Träning - Jag tränar, Träning - Sammanfattning,

Måndag: Vilodag Tisdag: LunchLöpning (intervaller) 30 Onsdag (julafton): MorgonLöpning 30 Torsdag (juldagen): Vilodag Fredag (annandagen): KvällsGym 60 (marklyft, frivändningar och snabb WOD) Lördag: EmLöpning 30 Söndag: LunchGym 65 (baspass) run Löparjacka HellyHansen - Beanie Body Science Julveckan har bjudit på mestadels korta smarta pass. Träningen har prioriterats men det har fått blivit kortade eftersom det finns så mycket annat skoj som ska hinnas med också. Jag har äntligen börjat få in lite löpning om än korta vändor än så länge, jag har också kört igenom kroppen med två ordentliga helkroppspass denna vecka och ändå hunnit vila i två dagar. Utmärkt. Detta är den sista summeringen jag gör av mina träningsveckor. I alla fall på det här sättet. Nya tider nu. Jag får sköta min summering utanför bloggen - för det är viktigt att hålla koll på hur och vad en tränar! Det bör alla göra, annars är det lätt att det blir enformigt och för lite/mycket vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela