johannazackrisson.blogg.se

Mulledag iÖrebro

Publicerad 2014-08-30 21:13:09 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Hälsa, Privat - Utanför träningen,

Jag och 3 av mina närmsta vänner har en tradition med något vi kallar för mulledag. En så himla härlig tradition. Det innebär att vi umgås en heldag ute i naturen på något vis. Matsäck, enkel motion, tjejsnack och naturupplevelser. Idag skulle tre av oss (den fjärde hade godkänt förhinder) ägna mulledagen åt att cykla runt Hemfärden i Örebro. En av oss tre lyckades få magsjuka under natten och kunde inte följa med (sablans förskoleinskolningar). Halva styrkan blev vi i alla fall. Jag och min absolut äldsta vän - den som jag känns allra längst alltså. image SÅ HIMLA HÄRLIG dag. Vi har cyklat i fantastiska omgivningar, pratat så som bara vi kan, ätit räkmacka och åkt cykel färja (en liten flytbrygga), cyklat ännu mer och löst en hel massa världsproblem... Jag hoppas ni också  haft en finfin lördag. Nu ska vi slå oss ner vid middagsbordet för att njuta av en grillmiddag...

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2014-08-30 23:08:12

Vilken fin dag =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-31 14:54:15

Så härligt!! Men varför strunta i en så viktig utrustning som hjälm!?

Postat av: Ninni

Publicerad 2014-08-31 15:01:23

Så härligt! Men varför strunta i en så viktig utrustning som hjälm!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela