johannazackrisson.blogg.se

Happy valborg

Publicerad 2014-04-30 08:11:49 i Allmänt - Tankar & Funderingar, Träning,

Sista april. Valborg. Dagen innan röd dag. Jag startar dagen med att besöka gymmet. Det var otroligt länge sedan nu som jag tränade mina egna muskler på tidig morgon. Klienten,  flytt och ledighet har liksom kommit emellan. Idag är på påt igen! image Min nya rutt till jobbet/gymmet innebär ett byte i slussen och ett val av buss eller tunnelbana. Tunnelbanan går aningen snabbare men busen känns trevligare. Idag valde jag buss, för att jag stressar tillräckligt ändå. Vad gör det om jag tränar 5 min kortare tid egentligen?  Jag stannade upp och njuter istället just nu av den tidiga solen som sakta värmer upp staden. Stannar du upp ibland bara för att titta på solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela