johannazackrisson.blogg.se

Godmorgon fredag - dags att springa igen

Publicerad 2013-05-31 08:09:47 i Hälsa, Kost, Träning, Träning - Jag tränar,

Veckans sista arbetsdag är här. Liten sovmorgon intogs idag då jag skippar gymmet till förmån för en liten löptur innan jobbet. Dags att röra på benen igen. Jag har fortfarande ordentlig träningsvärk i ben och rumpa så det blir nog mest en lugnare jogg för att mjuka upp. Hur som helst så får jag inte tappa löpningen nu (trots min allergi som inte alls tillåter mig att träna som jag vill) eftersom jag redan på tisdag har nästa lopp inplanterat. Blodomloppet med jobbet och bara ytterligare en vecka efter det är det dags för Parloppet med pappa. Mycket lopp planerade nu men sen får det bra nog fram till sensommaren. 20130531-060150.jpg Dagen startade vid köksbordet med inspiration från Runners, och energi i form av 1/2 banan och vitamindryck...

Nu blir det riddarfjärden runt... 20130531-060505.jpg Hur startar ni er fredag?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-05-31 10:31:16

Tråkigt med den jäkla allergin! =( Vet själv hur det är! Jag fick Bricanyl inhalator (liftrörsvidgande) utskrivet för att jag inte kunde träna ute och andas ordentligt. Kanske kan vara något om du nu inte redan har det vill säga. =) Hoppas allt är bra annars! Men det verkar det ju va! =) Kram

Svar: hm... något att kolla upp. Jag har inte haft bricanyl på många många år (hade ansträngningsastma när jag var yngre)... Tack för tipset! :) Kram
Älskar, älskar inte

Postat av: Mari

Publicerad 2013-05-31 11:07:27

:) Härlig start. Önskar jag hann med det där innan jobbet :( Men får njuta av mina rundor innan frukost på helgen istället =)

Svar: Det är inte illa det! :)
Älskar, älskar inte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela